生きているヒトの日記

基本的に誰かに読んでもらうものではない。生きたいよう生きている我儘な内容でもよければゆっくりしていってね。

英字日記

This morning,I got up at seven o'clock.
For the moment,I'm very sleepy・・・・.
Then you may say that you should sleep.
But I should think I wake up,because my morning routine is keep a diary.
Today is good morning.
Though,I feel like sleeping、for I have eaten breakefast.
What I have eaten is eggs frid sunny-side up,rice,and potato.
Well,anyway,I'll study hard.Go without saying, I'll bring to bear!
see you again~~.

今朝、俺は7時に起きた
ちょっと、凄い眠い・・・・。
それだったら『お前寝ろよ!』と言うかもしれません
しかし俺は起きるべきだと思う。俺の日課は日記をつけることだからだ。
今日はいい朝だ(多分違う)
しかし、私は寝たい。というのも私は朝食を食べてきたからだ。
俺が食べたものは目玉焼き、ご飯とポテト。
まぁとにかく、俺は頑張ってベンキョするだろう。いうまでもなく、
集中しますよ!
それじゃまたー